Måla uppåt väggarna

106826-267

Foto: Murorosso


För er som inte vet så kommer jag att flytta till en alldeles egen lägenhet inom några månader. Självklart så surfar jag runt för att hitta idéer hur jag ska måla, tapetsera och inreda. Det är så spännande! Tyvärr så är ju ekonomin något som sätter gränser...kan inte jag vinna några miljoner???....men mycket går ju att göra själv.
Hittade Kimberly Kae´s sida och där finns massor av tjusiga muralmålningar. Någon som känner sig manad att komma och måla hos mig? :)
Samtidigt som jag vill ha en gammeldags lantlig stil, så vill jag gärna att det ska vara modernt och lite avskalat, inte för mycket pryttlar med andra ord. De här träden tycker jag skulle passa in, även om man försöker hålla inredningen lantlig. Vad tycker du?



Kommentarer
Postat av: Lottisen

Kanon mysigt tyckte jag =O)

2006-12-19 @ 18:19:28
Postat av: Teija

Finally net works! And it wasnt my fault, some cabels (?) outside this house were broken. So no bill to me :D What flat did he finally bough? You didnt mention it on the phone? Nice!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback