Söta virkade små saker




Är du pysselintresserad har du nog hittat till det här stället tidigare, men jag måste ändå få tipsa er som eventuellt har missat det.
Roxycraft - patterns that don´t suck, har lite smått och gått som inte är för avancerat. Det är humor och kreativitet i en salig blanding. Några mönster är gratis, flera kan du köpa. Det finns en blogg att besöka också, om du är sugen på lite mer läsning än pyssel. Och jo, det är INTE bara virkning som gäller, utan det finns lite för alla pysselsugna.


 
106826-250

106826-251

Foton: Roxycraft




Kommentarer
Postat av: Anonym

Gu, så söta. Renarna skulle jag inte säja nej till :)

2006-12-11 @ 20:03:03
Postat av: Anna

Men så söta! Önskar att jag kunde virka... då hade jag gjort en sån älg. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback