Älskar secondhand

I helgen var jag på secondhandtur med Moster Aira. Vi åkte till ett enormt stort ställe i Falun....där fanns verkligen allt!!! Sedan fortsatte vi till Borlänge, där det mesta var stängt, men vi hann in på loppiset i gamla Åhlenshuset i alla fall.

Mina fynd var: näbbstövlar, två filmer och mosaik i vitt och olika blåa nyanser. Ljusstakarna är från en tidigare tur till Emmaus. Jag försöker besöka det minst en gång i veckan. Mamma och jag var där idag, hittade lite smått och gott, tar kort på det i morgon. Det var inte min fynddag idag, så inga stora grejjor, men lite kap blev det allt. :)

106826-157106826-156
Foton: privata

Kommentarer
Postat av: Lotta

De skorna känner ja igen sen du va hit sist. ljusstakarna va fina!

2006-11-03 @ 09:19:05
Postat av: Teija

Bootmania going on there? No cure? Just buy buy buy??? Same thing here with yarns, can't help it. Lovely candelholders! And pink thing is lovely, for candy or something? Maybe? M.Y.!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback