De underbaraste platserna på nätet

Bloggar, tidningar, portaler....de platser som ger mig inspiration. Jag kommer att uppdatera inlägget så ofta jag hinner, så kika tillbaka eller TIPSA mig om andra bra bloggar och sidor jag missat. :)

Kreativa bloggar

angry chicken
crafty chica
il bloggo
ljc
luckybeans
skapande
teija blogi
love, joleen
pixie blossoms
tinitott
Kirjakahvila-Boökcafé
Nesting Place
A Fanciful Twist
astas ateljé

Inredningsbloggar

lantliv i stan
for the love of country
ljuvligt hemma
Edgar and Edgar

Tidningar


ariadne at home
country living
craftzine
kotivinkki

Kläder och Mode

Some girls Wander




Kommentarer
Postat av: Teija

I got to visit these later today, after work...Thanks for tips, your kind of blogs are mine kind of too usually :)

2006-11-16 @ 08:58:54
Postat av: Ljuvligt hemma

Tack för att jag får vara med på din lista :) Superkul!

Postat av: Zabrina

Thanks for the link. I am happy that you like my blog!!!

2006-11-20 @ 21:40:17
URL: http://journal.pixieblossoms.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback