Gardiner

Ni som följt bloggen ett tag vet ju att jag håller på och möblerar om i min lägenhet. Nu försöker jag byta gardiner, men även om mitt vardagsrum har potential, verkar det bli kaka av alltihop! Surfar nu runt och kikar på olika ideér och hoppas hitta något skoj och lantligt.
Hur gör ni andra för att inreda med den vackra lantliga stilen, jag tycker mitt hem ser mest rörigt ut just nu.
Hur får man ihop den charmiga lantliga stilen i en vanlig svensk lägenhet? Puh!

Hittade mycket användbart hos
Better Homes and Gardens som har en sektion som handlar just om Window treatments. Där finns även Decorating gallery, där det finns massor med fina bilder och inspiration.
Den i rutigt här från The Country Porch, där finns mycket i gardinväg, men kanske en aning för rustikt i min smak.

Mja...det blir nog något i den här stilen tror jag. Fast kanske inte i vitt, utan i beige eller någon annan ljus färg. Allt annat är ju lixom vitt i mitt hem och det börjar kännas lite kalt. Det är inte lätt att få ihop en speciell stil, särskilt som det finns så mycket fint!


106826-174

Foton: Bgh.com och The Country Porch


Kommentarer
Postat av: Lotta

Rörigt, du kan väl inte ha rörigt heller!

2006-11-15 @ 18:37:17
Postat av: Nina

Haha, nu var du rolig Lotta! Jag har ju sagt att jag städar när jag får besök, så det är klart du inte ser det röriga. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback