Inspiration

Jag håller som sagt på att möblera om hemma, fast de senaste dagarna har jag tagit pause och låter det vara lite rörigt. Nu tänkte jag surfa runt för lite inspiration innan jag fortsätter, för det går inte så bra. :)
Var in på
Anthropologie och titta vilka underbaringar de hade där. De skulle passa perfekt hemma hos mig, fast jag letar ju såklart efter en ny soffa också.
Förklädet är ju förstås inte inredning, men det är så fantastiskt att jag skulle kunna använda det i en vanlig outfit. Love! Eller vad säger du Teija, ska vi ha sådana kanske? Ett besök hos henne är föresten ett MÅSTE, hon har gjort så mycket fint med stickor och garn den senaste tiden.

106826-160

Foto: Anthropologie

Kommentarer
Postat av: Teija

Oh, that time I was in bed sleeping...:( I am already waiting that post to arrive :D Looooovely!Pics in my blog are from H&M, something I can propably knit myself, and in last picture I just love everything. I am not sure what you are asking from me in your blog, can u wear Halloween- outfit in everyday use? Please DO! :D Going to work soon...:( But thu, fri, sun and mon free, little work on sat :D

Postat av: Hannele

Det röda skåpet/bordet var fräckt.

2006-11-09 @ 20:33:15
URL: http://hannelesparadis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback