Julpyssel

I och med att jag missade Pysselträffen idag, så tänkte jag posta gammalt pyssel jag gjort. Särskilt för er som redan går i jultankar. Själv har jag bara köpt några julklappar ännu. Känner jag mig själv rätt så hänger jag på låset till Kupolen dagen innan. *skrattar* Det är lite konstigt, för jag älskar verkligen att köpa julklappar, men jag kommer mig inte för utan planerar och tänker så länge att det sedan blir lite smått panik. Tidsoptimism kallas det också för har jag för mig. ;)

Antar att snögubbarna i krukorna är lite Tildainspirerade, men jag tror jag såg små julgransornament förra året på nätet på en amerikansk sida som jag byggde vidare på. Som vanligt har jag inte adressen kvar. Men om du vet, så tala om det för mig så fixar jag en länk snabbt som ögat. *ler*
Snögubbarna i krukorna blev föresten julgåvor till släkten.

106826-161

Foto: privat

Kommentarer
Postat av: Teija

Tiina went crazy about snowmen in pots, remember? I love your x-mas stuff. And I love that red table in pic, want that in white.

2006-11-08 @ 10:20:07
Postat av: Lotta

ja du snart står de inte på förrens julen står vid dörren, stress stress =O/ Fräsiga snögubbar!

2006-11-08 @ 10:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback