Pysseldag

Idag är det ingen pysselträff, men däremot har jag haft fullt upp hela dagen ändå. Började i morse med att träffa Petra för att sy klart hennes tyllkjol. Äsch, det tar en timme eller två tänkte jag...MÖSSA! Det tog fyra timmar och vi har fortfarande några finjusteringar kvar. :) Tur att vi var hemma hos min mamma och lånade hennes symaskin, den är både snabbar och stabilare än min egna och så hade vi proffshjälp nära tillhands. Tack kära mor! :)


106826-198

Foto: privat


Sedan på eftermiddagen kom kusin Pia med pojkvän över. Då var det dags att sätta i löshår på kusinvitamin och det var ett himlans pyssel. Microringar och mina fingrar funkar inte riktigt ihop och skyll inte clownhåret på mig bara!!! :) Men som Pia sa, Nu har du gjort mig trafiksäker. Helt säkert! Håret blev i alla fall fylligare och fluffigare än jag hade väntat mig. Trevligt! Tack för maten Anders, du skulle vara kock!


106826-199


Foto: privat


Jag fick en liten present också, lite blingbling till telefonen. Tänkte sitta och pilla dit dem på min hemtelefon ikväll. Ja, jag vet att det ser lite småfjantigt ut, men så fort det glittrar och glimmar på saker är jag fast. Eller vad säger du
Lotta?


106826-197

Foto: Michaels






Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilken läcker kjol =O)
Trafiksäker haha den va bra...
Glitter o glamour, Jaaa då är man fast!! på tal om de, de lutar å en sån fest lite längre framöver!

Postat av: Olle

HAHAHAHA!!! "mössa"

2006-11-21 @ 20:44:13
Postat av: Teija

I like the skirt! I have few clothes-ideas waiting for you to arrive and sew, so keep the spirit up for sewing :D Nice ideas in pics, and that hair-thing, was it difficult? Vuodatus works ok now, but I can't take comments off, so don't write anything dirty ;)

2006-11-21 @ 21:27:32
URL: http://www.roopeliini.vuodatus.net
Postat av: Anonym

Lotta: Fest??? Vart? När? :)
Olle: självklart! man är ju svegis! :)
Teija: but darling, you can make them yourself, but sure, i will help. :)

2006-11-21 @ 23:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback