Sitt ner i båten!



106826-203

Foton: privata


Förlåt att jag inte uppdaterat på ett tag, men
Lotta och jag har varit på kryssning. Helt galet att jag vågade, jag är näst intill fobisk när det gäller båtar och hav, men det kändes riktigt bra, mesta delen av tiden. Så det var bra övning, då kryssningen endast gick Stockholm - Mariehamn och tillbaka. Inte så mycket öppet hav med andra ord, men självklart så var det då det stormade och en kille som arbetade där sa till och med att det aldrig har gungat så mycket på den sträckan tidigare. Tack för det! :)
Anledningen till vår lilla tripp var Rock at Sea, kanske ingen som vet, men förutom synth så är jag "hemligt" förtjust i 50 och 60-tals musik. Kanonskoj var det och lite bilder tog vi också. Vi ville absolut inte hem, för det var så skönt att slappa, dansa, dricka lite alkohol och äta buffé. Lyckad tripp med andra ord!




Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh de va så skoj!!! Nu är de ju bara att gå o vänta i 1 år då haha!

Postat av: Teija

Good to hear! Put guy-pics to another blog ! :D

2006-11-27 @ 18:23:04
URL: http://www.roopeliini.vuodatus.net
Postat av: Anna

Ojad kul ni verkar ha haft! Jag är fruktansvärt sjösjuk, mår illa bara av att ta båten över sundet! Tur att Öresundsbron finns, hihi. :)

2006-11-28 @ 18:20:09
URL: http://lovethecountry.blogspot.com
Postat av: Nina

Lotta: Japp, vi väntar och längtar redan! :)
Teija: No guypics, what a dissapointment! ;)
Anna: Ja usch, det är ett gissel när man ska åka båt, det där gungandet. Tacka vet jag bil! *skrattar*

2006-11-28 @ 22:51:50
URL: http://ninus.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback