Tavlorna - fortsättning

Nu är jag tillbaka på internet igen. Oj vad tråkigt det har varit utan uppkoppling. Det är en sån tråkig historia, så jag tänker inte ens berätta den här.

Goda nyheterna är att jag (eller mamma rättare sagt) har sålt tre
tavlor. Jippey! Kunde inte föreställa mig att jag skulle kunna känna mig så speciell och ... duktig. *skrattar* Men det gör jag, så det så.

Till alla er som sagt att ni gjort grisar, vad roligt!!! Skicka namnen på era sötgrisar, så kan jag gå och titta hur ni är som personer. Det skulle vara jätteskoj!

Jag har även massor med material att lägga upp här, bland annat från senaste pysselträffen. Jag ska uppdatera mer i kväll, efter keramiken. Nu har jag fullt upp med att möblera om i lägenheten och att kika in på mina favoritbloggar som jag saknat så mycket de senaste dagarna.

Tanken är även att jag ska försöka göra om layouten på min egen blogg. Den ser anskrämlig ut just nu, det är för att jag provar olika av webbloggs olika layouter, som lämnar mycket att önska som ni själva kan se. Jag är inte så duktig på html så det är lite klurigt, men jag håller på att göra en ny "välkommenskylt" och ska även försöka snygga till lite allmänt. Håll inte andan, det kan ta ett tag. :)

Igår fick jag även en helt underbar och oväntad present av Heléne. Ett ljus som luktar vanilj, min favorit doft. :) På ljuset står det Till någon speciell  När jag tänker på mina vänner räknar jag alltid dig flera gånger.
Jag känner mig hedrad och speciell. Tack underbara snälla Heléne, du vet alltid när jag behöver lite extra uppbackning, utan att behöva säga det.

106826-147
 
Foto: History and Heraldry

Kommentarer
Postat av: Lotta

Välkommen tillbaka! äntligen ha ja nåt att läsa =O)

Klart att du skulle sälja nån tavla o fler bli de ska du se, för DU är ju duktig!!!

2006-11-02 @ 17:53:03
Postat av: Teija

Welcome back! Missed you! I am going to hotel to see Mira, so just checking blogs and mail...

2006-11-02 @ 19:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback