Yllebroderi

Yllebroderi är något som jag tycker är så otroligt roligt att göra. Däremot så är just ull ganska obekvämt att ha på sig, så det är inte så ofta jag broderar. Jag är ju en sådan som oftast inte gör enbart för nöjes skull, utan gärna vill att sakerna ska komma till användning också.

De här vantarna broderade jag för några vintar sedan och de är fortfarande mina älsklingar, även om de kommer bort lite då och då. :)

Det känns som om det snart är dags att börja brodera lite smått igen. Titta in på de här sidorna och bli inspirerad. Själv ska jag krypa upp i soffan och titta på tv.

T-tröja med yllebroderi
Slöjdmagasinets shop


106826-185

Foto: privat


Kommentarer
Postat av: Lotta

meeen de va ju jätte söta. du kan ju ha tunnavantar under om du tycker de är obekväma =O)

2006-11-17 @ 21:45:27
Postat av: Teija

Heips!Are you going to do some yllebroderi again? Do you have a pic of yellow version? I am dead-tired, going to bed now for a while, bye!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback