Loppisfynd

Idag har jag varit på Pärlan i Gustafs. Borlänge/Sätertraktens bästa loppis. Love it! Tyvärr var fyndfaktorn inte så hög idag, men det är ju kul att strosa runt där ändå.

106826-126
Foto: privat

Dålig bild, men jag hoppas du kan se lite i alla fall. Ljusen är så roliga, jag är ju lite smått förälskad i kitchiga prylar. Skålen är helt ok också, den är i fattigmanssilver och jag har tänkt ha ett vitt klotljus där.

106826-127
Foto: privat

Lovade tidigare att post bilder på mina tidigare fynd från Pärlan. Här kommer stövlar och skor. Hittade fler skor den veckan, på Emmaus. Men de ligger i garderoben och jag är ju som känt lite lat. :)
Stövlarna är helt oanvända Viking och prommisarna är Wiskania, också ett svenskt märke, helt okänt för mig.

106826-128
Foto: privat


Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh fynd lisa där ;O) ja vill oxå fynda...

2006-10-12 @ 08:40:48
Postat av: Teija

Nice necklace :) How many pairs of shoes you have???? You got SJP-syndrom, Manolo :)

2006-10-12 @ 15:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback