Pysselkväll hos Moster Aira

Ikväll har jag varit hos Moster Aira på pysselkväll. Jag skulle för enkelhetens skull kunna kalla henne för Aira, men det låter så trevligt med moster också. :)
Vi var tre stycken ikväll också. Fikade, pysslade och skvallrade. Hur trevlig som helst. Den här gången hade vi dock annat kusinsällskap än förra gången, Petra var med. Hurra! Men vi saknade dig Pia, nästa gång måste du också komma! Nästa gång är föresten om två veckor...hemma hos mig. Så nu vet ni som känner er manade. Vill du vara med? Hör av dig och kom!

Rambo och Rocky, Petras katt och hund, hade gemensam födelsedag idag. Självklart gjorde jag ett gratulationskort och köpte godis till dem. Tacksammare mottagare får man leta efter. Många voff och mjau hördes i huset. :)

Innan bilderna kommer, så måste jag bara skvallra lite om en annan kusinvitamin,
Teija. Hon har äntligen fått dator och internet. Applåder och hurray!

106826-123
Foto: privat

Petra i sitt nya halsband. Vilket tålamod den tjejen har! (Halsbandet är köpt i gör-det-själv förpackning från Panduro.  

106826-124

106826-118
Foto: privat

Moster Aira vid pysselbordet.

106826-120
Foto: privat

Airas korg är blå innuti, minsann!

106826-121
Foto: privat

Det här halsbandet pysslade jag med. Hade inte så mycket ideér om vad jag kunde sysselsätta mig med så jag tog med lite kedjor och pryttlar, sedan pysslade jag ihop den här.

106826-122
Foto: privat

106826-119
Foto: privat

Förutom cola light och mumsmums och chokladfingrar, så fick jag de här söta hjärtanen. Tackar och bockar!

Kommentarer
Postat av: Lotta

vad då inte mycket ideér,du pyssla ju ihop ett halsband, sött vart de! Aira hon ser precis ut som hon gjorde när vi va små, med andra ord hon har inte åldrats =O)

2006-10-11 @ 07:44:56
Postat av: Teija

I checked out the net at 6.30, it worked :) Have to say here too that i love the necklace :)

2006-10-11 @ 10:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback