Pysseltisdag

Så var det äntligen dags för pysseltidag igen! Hurray! Härligt att snuvan börjar ge med sig och att jag är pigg nog att umgås igen. :) Och Moster Aira hade ingen fest-tisdag heller, så hon var också med. ;)

Idag blir det inte så mycket bilder av själva pysslet, jag hade fullt upp med att fota deltagarna, men som vanligt var vi kreativa och hade roligt. Jag var inte på mitt pyssligaste humör, försökte klä en burk, men fastnade i prat och satt och tittade på vad de andra gjorde istället.

Pappa Voitto snikade åt sig pysselfika, men gjorde inget kreativt. Tyvärr var inte kameran framme då, annars skulle jag haft fotobevis också.

106826-137
Foto: privat

Moster Aira och Petra sitter och pysslar. Aira gjorde ett halsband, som tydligen ska bli ett fem-gångers-projekt!!! Petra gjorde ett hjärtformat kort. Till vem? Gissa!

106826-138
Foto: privat

Lilla Anna fick sitta på hedersplatsen, ser inte allt för bekvämt ut, men hon hävdade starkt motsatsen. Här är det halsbandspyssel på g.

106826-139
Foto: privat

Även Ulrika gjorde vykort. Jättesöta!

106826-140
Foto: privat

Petra poserar med örhängena hon gjorde.

106826-142
Foto: privat

Japp, det blev ju ett fint halsband. Och kolla in koftan, love it!

106826-141
Foto: privat

Lilla Anna hade varit på Kupolen och shoppat...titta vilka godingar hon tog med sig hem!

106826-143
Foto: privat

När de andra hade gått hem fortsatte Anna och jag att posera framför kameran. Linslusar! De här två blev de bästa, då kan ni ju tänka er hur resten såg ut. :)

106826-144
Foto: privat

Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha såna där bilder gillar jag =O) skönt att du är på g tillbaka igen!

2006-10-25 @ 15:37:50
Postat av: Teija

...and you weren't even drunk :) You should ask H to join your craftevenings...Little company to Uncle Vote :)

2006-10-25 @ 23:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback