Helgen

I fredags var jag och pappa på marknaden. Jag hittade äntligen mitt älskade Lejon-godis. Mums! Jag stoppade i mig hela fem askar under helgen, antar att jag inte gått ned något när jag ska väga mig på måndag.

I lördags var jag hem till Jan och Tommy. Jan och jag skulle ha dvd-maraton. Egentligen skulle vi se The Ring-filmerna, men pga lite kommunikationsproblem så blev det istället Sagan om ringen-filmerna. Mig gjorde det inget. Älskar dem också! Måste bara tjata om Viggo Mortensen igen, han är så snygg!!!! Så fick jag det sagt igen då. ;)

Fotade lite som vanligt, måste ju hålla bloggen igång. *skrattar* Är helt förälskad i J & T´s tak-krona. Lovely! Hur mysigt som helst att äta middag under den!

Har äntligen fått lov att Lottisen att posta en bild från vår modelldag, på henne menar jag då såklart. Visst är hon söt och visst är jag en kass fotograf. haha! Roligt var det i alla fall.

Inget pysslande direkt nu i helgen. Jag var till Kupolen idag för att inhandla lite nya saker på Panduro. *älskar* Ska försöka fotografera dem också, innan jag river upp förpackningarna.
Tog med Erica ut på mini-break, hon jobbar ju på cafét och då fick jag ju lite sällskap också.

Känns som om dagens inlägg är lite väl hackigt, men jag tror inspirationen är ganska låg. Tv-tittandet hägrar. :)







Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja de va en läcker tak krona de hade =O) men haha hur ja ser ut haha, jaja spelar ingen roll,kul va de ju!

2006-09-24 @ 19:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback