Klipp, klistra och småprat

Var förbi hos Anna idag och pysslade lite. Trevligt! Anna fixade och trixade med det mesta, målade ramar, klippte tyg till kuddar mm. Jag satt mest och klippte ut bilder till vykort. För dig som inte vet så tävlar jag mycket i alla dessa tidningar jag köper. Och då behövs vykort!!! Så jag tänkte att jag lika gärna kunde göra dem själv nu när vi ändå skulle ha en pysselkväll igen. De blev väl sådär, men de blir säkert roligare nu när jag satt på lite glitter och glamor, de ska bara torka lite.

Moster: Jag vill jättegärna ha med er på pysselkväll, det skulle vara hur skoj som helst! :) Några speciella önskemål på tid, plats och pyssel?

Övningskörde idag också, gick inte alls bra. Attans! När ska jag ta det där körkortet egentligen!? Frustrationen är hög och tålamodet lågt.

Jag håller föresten på och labbar lite här, om du märkt att bloggen har en kaotisk design. Man skulle lätt tro att jag har otroligt dålig smak, men så är det inte. *s* Jag har bara otrolig beslutsångest, så det så. :)



annasyr



kort



Kommentarer
Postat av: Lotta

Smart o göra vykorten själv!! o en peng spar du ju oxå =O)

2006-09-22 @ 08:11:32
Postat av: moster

kul att du vill ha med oss!!!
vi e öppna för alla förslag, förutom onsdagar då vi går på orientalisk dans...

2006-09-23 @ 22:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback