Nyaste pysslet

Har gjort två stycken nya tavlor. Är inte supernöjd med den turkosa, men den till höger...jo, den är ju faktiskt ganska ok. :) Skönt att jag äntligen kommit igång igen och inte enbart surfar runt och tittar på andras kreativa alster. *puha* Jag får lätt overload i hjärnan och har då svårt att ta mig till något som helst kreativt. Konstigt att för mycket inspiration kan göra det. ;)

Funderar föresten på vad släktpysslingen ska handla om. Ska vi ha ett tema menar jag? Köpa material ihop eller ha med eget? Ska alla göra samma sak eller tar var och en med sig det man håller på med för närvarande?

106826-94




Kommentarer
Postat av: Lotta

aaah sååå söta, du kan du Nina!

2006-09-25 @ 21:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback