Övningskörning

Puha, var och övningskörde tidigare idag. Attans att jag ska bli så nervös när jag åker med någon annan än mina vanliga handledare (mamma och pappa *ler*). Genast lägger bilen av, eller så missar jag att det är rött ljus. Hallå! I vanliga fall kör jag ganska bra men så fort någon från körskolan sätter sig i bilen blir jag helflummig och iq-fiskmås. Det bådar gott för den dagen jag ska köra upp...

Nu tänkte jag pyssla lite, har köpt tyg på
Pastellen i Gävle förra veckan och vill prova något. Det riktigt kliar i fingrarna! :)

Har du varit på besök, skriv gärna en kommentar så att jag vet att det faktiskt finns folk som varit här, fast jag är så ny. *ler*

Kommentarer
Postat av: Petra

HEEEEEEEEJ!
Skickar lite pics på mejlen, självklart så får du lägga upp mig! Är ju sååå snygg! ;)
Och du! Adda MSN NU! PUSS

2006-09-04 @ 21:42:53
Postat av: Lotta

Jag har vart på besök massa ggr men inte vetat att man kan komentera haha...

2006-09-12 @ 19:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback