Panduro igen


Igår var jag ju som sagt på Panduro och köpte lite smått och gott, tog en bild, för jag är så dålig på att förklara. :) Men idag så åkte jag och mamma dit, igen! Jag måtte vara tokig! Idag inhandlade jag ett jättesött hjärta av pil. De hade erbjudande på den, 29 kronor, kunde jag ju inte låta bli. *s*
Köpte lite mer pyssel till mina tavlor, bla papper och metalletiketter. Lite kedja och lås följde också med i korgen.

Annars så har det inte hänt så mycket idag. Övningskörde lite, lyckades äntligen backa in och parkera utan att bli hyperstressad. *hurray*

Blir jätteglad om du skriver nåt under kommentarer så att jag vet att just du varit här. :) Och ja, jag vet att det känns som att prata in på en telefonsvarare, men jag lovar, jag blir superduperjättejätteglad.

106826-95


Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh va du köper pyssel o don, själv ha ja absolut ingen fantasi alls =O)

2006-09-25 @ 21:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback