Perfect present

I går hade jag en hektisk dag, men härlig! Städade lite hos mina föräldrar och pysslade lite med mina kommande filt-tavlor. Mycket putsande och sågande blev det. Låter kanske lite knäppt då jag säger filt, men de ska fästas på en stomme av trä. Tänkte just ta en bild på dem, men upptäckte att batteriet i kameran har laddat ur och att sladden ligger hos föräldrarna. Suck!
Det tog i alla fall nästan hela dagen, så på kvällen övningskörde jag lite, gick bra. :)
Bästa på hela dagen, vad var det? Jo, jag fick brev från min kära kusinvitamin,
Teijan Blogi, världens längsta brev ska kanske tilläggas. Och vad hittade jag mer, jo: leijongodis (hurra), tvål som luktar tjära, liten söt gossekanin och roliga metallgem. Tack tack tack tack!

Dear cousin: Loved your present and would have taken a pic for my blog but as happend the battery went dead and the cable is at my parents house. Crap!
Hope you feel better today and will sms you later. Hugs!


106826-36

Titta vad jag köpte på Hemtex häromdagen! Love it! Badkudde i favvofärgen såklart.


Kommentarer
Postat av: Teija

I think I am cousin who needs vitamin....:) I feel better today, luckily. Low battery, like father like daughter, as you remember I called you about battery :)Miss you :)

2006-09-07 @ 14:27:21
Postat av: Teija

Yes,come! Mum is already waiting!:)
Looooooved the link you gave to me, but it to my links right after you :D Lovely-ones :) Here is ok, at Visuvesi. Anni got lots of presents. And guess, Tiina had bought new computer and I am getting old one !!!! Hurrey!!!! Just have to take care of kids for f-e-w days.

2006-09-09 @ 19:24:13
Postat av: Tiina

Kiitos hienosta paidasta! En ymmärrä mitään tekstistä, Ruotti on hukassa. Voitolle ja Astalle terveisiä.

2006-09-09 @ 20:34:39
Postat av: Iida-Maria

Hei!Hienoja tavaroita sinulla.Hieno blogi sinulla.Nähdään kun tulet Suomeen!Pipsalle terveisiä!

2006-09-09 @ 20:39:26
Postat av: Lotta

Åh en badkudde, perfekt att ha när man slappar i badet...

2006-09-12 @ 19:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback