Pysselkväll

Ikväll har Lilla Anna varit här och pysslat. Äntligen har vi kommit igång med våra pysselträffar! :) Vi virkade, tovade, frossade och kollade på film. Kanske ska vi försöka pyssla lite mer nästa gång, men det är ju så roligt att prata också.
Filmen, den toppar nog listan över "värsta filmer jag sett". Urk! Inte ens snygga
Viggo Mortensen (mannen i mina drömmer *s*) lyckades rädda A History of Violence från att bli en kalkon. Jisses! Den var alldeles för grafisk och försöken att göra den annorlunda och svår resulterade i ett kvasi-nonsen vi både kunde ha varit utan. 

 106826-37
 
Anna försöker vara inkognito...

  106826-40

  och skolfröken ;)

106826-42 

Japp, godis ÄR gott!

Kommentarer
Postat av: Anniapannis

Haha!! Jag ser då ut som den mupp jag är!! =)

Nu ska jag iväg och köpa en ny cykel! Yeay för mig!
Den skulle vara pärlvit och vinröd, nåt för Ebba kanske?

2006-09-10 @ 16:45:59
Postat av: maya

Jamen jisses - visst är filmen hemsk. Den gav mig ingenting! Brrr.

Postat av: Lotta

mmm godis...

2006-09-12 @ 19:32:35
Postat av: moster

...va mysigt med pysselkvällar!!! vi vill oxå va med!!!

2006-09-15 @ 19:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback