Rosa kläder

Äntligen är jag klar med mysdressen, den ser inte så rolig ut när den hänger på galgen...men jag fattar verkligen inte hur jag ska gå tillväga för att ta kort på mig i spegeln. Kan du så hör gärna av dig!
Det blir alltid en stor blixt i bilden och om jag kör utan blixt så blir bilden suddig och otydlig. Vad gör jag för fel, eller är det kameran det är fel på?

Här är i alla fall kläderna:

omlottrosa           rosabyxorna

Omlottkofta och mysbyxor i cerisrosa.

tunika

Tunika i countrystil.

Mamma och jag var och övningskörde idag, till Falun. :) Jag köpte några olika sorters lim och kritor. Fick en svart lång polotröja/klänning och en svart knäkort yllekjol från HM. Av vem? Mamma såklart! :)
Och det var inte ett dugg otäckt att köra på motorväg, det går framåt.

Dear cousin: Homemade clothes, not all that happy with the outcome of the pink sweatsuit but i like the countrystile dress.
Shopping with mum in Falun today. Fun! Miss you alot, wish i could come now.

Kommentarer
Postat av: maya

Gumman! Va söt den är o jag misstänker att du är otroligt söt i den. Carro o jag gissar på att du ska ha så mycket ljus du bara kan i rummet, dra in massa lampor och sen ta kort utan blixt! Lycka till! Puss

Postat av: maya

Å "countryklänningen" är jättefin! =o)

2006-09-19 @ 22:17:24
Postat av: Lotta

Åh nu är de bara att mysa runt i den =O) söt ju!

2006-09-20 @ 07:45:44
Postat av: Teija

I think clothes look nice. I tried to sms a pic to your mail, no luck, something wrong with your mailbox cause my mobil is perfect :)They are painted and ready. I got to know when you come, the date, for work, so let me know asap :)

2006-09-20 @ 14:08:24
Postat av: klara

jag fotar massvis i spegel. det man ska undvika är blixt. se till att ha tillräckligt ljust i rummet i övrigt.

sen att allt blir bakvänt är en annan sak :D

söta kläder för övrigt. mysdress är ett bortglömt plagg som faktiskt kan vara riktigt snyggt.

2007-03-30 @ 14:48:35
URL: http://kurvigheter.blogspot.com
Postat av: Julia

Vart har du köpt den klänningen? VILL HA !! :) Kramar ..

2007-06-03 @ 14:20:56
URL: http://juliahellman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback