Senaste pysslet

Det senaste pysslet är den här filt-tavlan. Det var sådana här träskivor jag slipade och putsade på för några dagar sedan. Kanske inte helt lyckad, måste arbeta lite till på textningen, men annars är jag ganska nöjd.

Jag tog föresten in mina blomsterlådor från balkongen förra veckan. Rev ut de stackars sommarblommorna och planterade gröna växter i dem istället. Kul i fönstret inomhus under vintern också. Nu fattas bara vita stenar som lyser upp det gröna och bruna.

Och varför kan man inte beställa från
Anthropologie från Sverige??? Jag är in love!

filttavla

blomlåda

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tavlan är jätte fin, du har så bra ideér,va får du allt ifrån. Blommor, jag bara älskar blommor,smart o sätta dem i blomsterlådan fr balkongen, nu slipper den ju bara stå tom...

2006-09-12 @ 19:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback