Tillbaka igen


Förlåt alla, jag är så snurrig och stressig just nu att hälften vore nog. Har just skrivit på kontraktet för lägenheten, så jag håller på att packa och kasta saker. Samtidigt letar jag golv, tapeter och färg till hemmet och även till mitt lilla hem, dockskåpet. :)
Jag har inte någon kamera heller just nu, den är hemma hos pappa som varit på kalas. Så kan det gå när man ska dela på sakerna. *skrattar*

Jag var på loppis tidigare idag och hittade lite saker till skåpet. Bland annat en balkong med en liten ljuslykta som hänger från taket. Tar kort så fort jag får tillbaka kameran.

Hittade den här bilden hos Ideal Home Magazine, precis sådana färger vill jag ha i mitt hem också. Men utan panelen tror jag. Hmm...det är så klurigt att bestämma sig. Jag vill ju ha fint, personligt och billigt.

Hoppas ni har det bra och att ni inte helt har gett upp att komma hit och kika hos mig.

106826-288

Foto:
Ideal Home




Kommentarer
Postat av: Teija

Finally! Colours looks nice, also furnitures.I am waiting pics of dollhouse...

Postat av: Tina

Åh ska du flytta. Roligt att få inreda ett nytt hem. Lycka till med flytten =)

2007-01-10 @ 15:35:09
URL: http://tinitott.blogg.se
Postat av: Teija

I dated our blog and tried to make it country. Hope you dont mind the yarn :)

2007-01-10 @ 19:46:35
URL: http://www.roopeliini.vuodatus.net
Postat av: Nina

Tina: Ja, det är så spännande! :) Jag surfar runt och får inspiration flera gånger om dagen.
Teija: Love the colors too!

2007-01-17 @ 11:57:56
URL: http://ninus.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback