Gott nytt år

Så var det dags för årets sista inlägg. Fru Anna på Lantliv i stan undrade vad våra önskningar inför 2007 var, det vill jag ju gärna vara med och svara på.

Jag önskar:

* att flytten till min nya lägenhet går enkelt och snabbt
* att jag ska trivas på det nya jobbet
* att pysselkvällarna lever vidare
* att jag blir klar med körkortet snabbt som attan
* att jag ska kunna åka till Tammerfors och Orivesi och hälsa på Teija så fort som möjligt
* att de äntligen kommer färgade linser i min styrka ;)
* att jag ÄÄÄÄÄntligen ska bli kär igen
* men främst av allt så önskar jag att jag och alla mina nära och kära får ett friskt och bra år.

Nu återstår det inte mycket annat än att önska gott nytt år till er alla och hoppas att ni har vänner och familj att mysa med imorgon kväll. Själv ska jag äta mat och dricka vin med mina kompisar. Det blir nog kanonmysigt och på årets första dag planerar jag att ligga och slappa och titta på Ivanhoe. För det visas väl fortfarande?

106826-285




Kommentarer
Postat av: Teija

Sound like good plan! I hope it goes as you wished for.Lovely New Year to you!And Pip of course!

Postat av: Lottisen

Gott Nytt År på er med =O)

2006-12-31 @ 14:27:16
Postat av: Anonym

jep, I got balcony. I think it is going to be white-furnished when summer comes. New year was ok after all, even start was lousy. Happy new year to you again ! I am going to Mira now, but will open computer later today, so maybe we see then?

2007-01-01 @ 17:00:51
Postat av: Lottisen

Då va de nytt år, så nu väntar på årets första inlägg =O)

2007-01-02 @ 15:27:53
Postat av: cleo

Ja, det där med att få vara friskt är en bra änskar, tycker jag! Allt gott!

2007-01-03 @ 14:55:58
URL: http://cleopethra.blogg.se/
Postat av: Denise

Jo tack, jättefin-fina önskningar - hoppas det blir just så, och en hel del till.
*kram*

2007-01-03 @ 23:16:33
URL: http://swedish-chick.livejournal.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback