Keramikdags igen

106826-180


106826-179

Foton: privata




Ikväll är det keramik igen, vad jag längtar!!! Surfar runt och kikar på inspiration, för ibland när jag sitter där så blir det totalt tomt och jag har absolut inga ideér. Så det är skönt att ha kikat runt lite för ideér, det är så trist att slösa bort dyrbara keramiktimmar på att bara sitta och kladda. Ja, jag vet att det viktiga är inte att skapa fina saker, utan att ha roligt och lära sig att arbeta med materialet...men jag vill ändå ta hem saker när kursen är slut, som jag är stolt över.

Titta på de här länkarna, helt lovely!

Studio Magenta
Karin Eriksson

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad fina grejer du har gjort av lera! Att inspireras av andra är ett av det bästa med det här stora nätet! Karin Eriksson gör jättefina grejer och tydligen också Victoria Fransson,det var kul att få se! Nu ska jag fortsätta inspireras...

Postat av: Jenny

Nu såg jag att du har länkat till mig... vad roligt. Tack så mycket!

2006-11-16 @ 14:22:41
URL: http://skaparhyllan.blogg.se
Postat av: Hannele

Fin keramik.

2006-11-18 @ 11:31:30
URL: http://hannelesparadis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback