Höstbild

Som du kanske märkt har jag inte uppdaterat på ett tag. Förlåt! Jag har helt enkelt inte gjort något pyssel och nu har jag åkt på en förkylning, så jag är ganska låg för tillfället.

106826-131
Foto: privat

Så här höstigt såg det ut på föräldrarnas altan i förra veckan när jag var där och storstädade. Jag tycker det är så mysigt med hösten!

106826-130
Foto: privat

Nu är ljusfatet jag köpte på förra loppisrajden putsad och klar. Såg just på bilden att det blev några fingeravtryck efter putsningen, nåja, är ganska nöjd ändå.
Vet inte riktigt vart jag ska placera den dock, har du några ideér?

Det var allt för ikväll. Ska verkligen ta mig i kragen och pyssla lite mer i veckan. Hoppas du i alla fall skriver en rad så att jag kan besöka dig också.



Kommentarer
Postat av: Teija

Besöka mig :) And I dont mean my blog, I mean real life. Still here, going soon to the bed also.will put to page more about knitting tomorrow. Hope your flu goes away. Bye!

Postat av: Lotta

Ja hösten är mysig me alla färger, nää ingen ide om va du ska ha ljuset =O/ sovrummet kanske.. Krya på dig nu o så inväntar ja nästa uppdatering me spänning!

2006-10-18 @ 12:02:42
Postat av: Teija

Darling you ! The flower was the butterfly :)

2006-10-18 @ 18:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback