Lördagsutflykt med mamma

I morse gick jag upp tidigt, för att vara en lördag, för att åka iväg på loppistur med mamsen. Oj vad det var trevligt! Jag fick ju även övningsköra, och det är ju inte helt fel heller. 

Det stora fyndet uteblev idag, men lite smått och gott fick jag ändå med mig hem.
Ex. tre burkar att klä om, en karott som ska vara som prydnad på vitrinhyllan, små kakformar, en stor kakform, röd tjock spets, inredningstidningar om julpyssel, en bok och några småpryttlar som jag ska använda när jag gör smycken eller tavlor.

Särskilt den stora kakformen är jag superduperglad för. Jag läste (tittade på bilder) nämligen i mammas
Kotivinkki igår och hittade ett kanonmysigt kök med gamla kakformar som dekoration på väggen. Lovely!



106826-136
Foto: privat


Kommentarer
Postat av: Lotta

oooh finns de nå roligare än och fynda =O)

2006-10-21 @ 18:30:55
Postat av: Anonym

I have same small cupcake-forms, but I use them for baking...:) What is that red thing? Nothing new here, same old same old. Bored.I go to Tube now to cheer up.Bye!

2006-10-21 @ 19:26:23
Postat av: anna

den stora var jättefin!

2006-10-22 @ 19:38:23
Postat av: Teija

WTF!?!Where is my name...I am the anonyme obove...Link to Lotta, and to other cool gals also :) :
http://www.backstreet.fi/shop/contact.php
Stop by paying bills, now to knit, later again in net... New Kotivinkki arrived today, awesome ideas...Bye!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback