Nytt bord och lyktor

Det börjar bli lite ordning i vardagsrummet igen. Håll med om att min pappa är snäll! Idag så körde han hit ett vardagsrumsbord han målat om till mig. Jag är supernöjd!
Lyktorna fick jag förra veckan av min söta snälla mamma. Ibland är jag lite bortskämd minsann. *ler*
Tack så mycket, jag är så glad i mina nya saker.

106826-129
Foto: privat

Skum vinkel va! Jag ville inte att ni skulle få se röran i soffan. :)
Bordet var mina föräldrars tidigare, men då de köpte ett nytt så fick jag det här. Egentligen skulle jag ha målat det själv (tidigare brunt), men pappa hann före. Tydligen var det platsbrist i snickarrummet. Tror att det var alldeles för lockande för honom att låta bli helt enkelt. *skrattar*

106826-125
Foto: privat

Jag är så förtjust i de här lyktorna! Det finns även ett par rosa blockljus som bara väntar på att få flytta in i dem, men först vill jag hitta en bra plats att ställa dem på.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Fint bord o lyktorna var söta...

2006-10-12 @ 07:59:20
Postat av: Teija

I almost buy same kind of lyktorna :) last time from Tampere. Now, when you have buy them, I HAVE to buy also. Lovely!

2006-10-12 @ 15:43:23
Postat av: Teija

So ...anything interesting outside ? :) I stayed home. Tarja helped me with blog. I succeed to mess it up really bad :) Now it is ok. I wrote about it to blog, and that we got customers who spoke Swedis at work, so I had to speak it too.Difficult! Now to knit, bye!

2006-10-15 @ 12:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback