Inspirationstips


Idag fick jag ett nätbutikstips från
Teija. Sateenkaarentaa.fi har allt möjligt lantligt och mysigt i sitt sortiment. Själva sidan är lite klurig, men sakerna är så fina! Det står inte någonstans om man kan beställa utanför Finland, men kanske kan du få inspiration genom att titta på bilderna.
Klicka på länken Nettiputikkiin, då kommer du till deras fina saker.

Efter körskolan idag så åkte jag till Lotta för att ta en förmiddagsfika. Då fick jag även lite kläder, tyg och annat pysselmaterial till dockskåpet. Jag tackar och bockar! Det kommer att vara till stor användning. :)

Nu har jag tapetserat, lagt golv och målat fasaden. Nu är det fönstermontering och tak på agendan. Återkommer med kort så fort jag får kameran.



  106826-291

Kommentarer
Postat av: Teija

:D I also loved same things, specially pics on the left, the upper one I will try to do of ironyarn. Oh, we are waiting you to get camera... V. should stop that paparazzing thing or what ever is he doing !!!! :)

Postat av: Denise

Jag vill ha bilder på dockhuset!! NU. Typ.
Eller snälla? Pretty please with sugar on top. ;)

2007-01-12 @ 17:24:37
URL: http://swedish-chick.livejournal.com/
Postat av: Teija

Once again, thank you for present! Lovely:) Hope you had fun tonight.

2007-01-12 @ 22:10:45
Postat av: Kattfot

Oh va kul! Jag är jättenyfiken. Har också funderat på göra i ordning mitt gamla dockskåp...nån gång.

2007-01-13 @ 17:36:54
URL: http://[email protected]
Postat av: Teija

I got Prison break -dvd, Dooleys's-bottle and angel.It was ok evening, but nothing special happened. I didnt took so many pictures, only few.

2007-01-14 @ 22:52:04
Postat av: Lottisen

ja kollade länken jag =O) åååh va massa mysigt de fanns där!! ja önska verkligen ja oxå kunde pyssla men ja föddes ju med tummen mitt i handen =O/
Så ja är inne hos dig o ränner stup i ett så ja kan njuta av dina verk!!

2007-01-15 @ 22:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback