Sockersött från Rusta


Jag har letat tapeter i flera veckor nu och i fredags hamnade vi på
Rusta. Där finns faktiskt en hel del som var i min smak, det är bra, för jag är ju inte gjord av pengar. ;) Tror att jag tar några vanliga tapeter därifrån och så lite dyrare till fondvägg i hall och vardagsrum. Jo, så får det nog bli... (Ni som känner mig vet att jag kommer att hinna byta åsikt ca tusen gånger innan jag ens har fått nyklarna.)

Men det var faktiskt inte tapeter jag skulle blogga om nu utan om de andra söta sakerna jag hittade där. Visste inte att det fanns så mycket användbart och begärligt hos dem, så jag är glatt överraskad. Misstänksam som jag är mot lågpriskedjor, så kollade jag självklart upp deras Uppförandekod, så nu känns det lite lättare om hjärtat.

I alla fall så blev jag alldeles surrig av glädje av deras rosa pryttlar. De kommer att se helt underbara ut i min lägenhet. Nej, jag har inte köpt något än, jag försöker vara smart och vänta tills jag bor där så vi slipper bära onödigt mycket saker under flytten.

Pip skulle ju bli helt till sig av lycka av att få sova middag i den söta luddiga korgen. :) Själv skulle jag tycka det vore otroligt trevligt att borst tänderna framför det söta vita badrumsskåpet.

106826-316

106826-317

Foton: Rusta





Kommentarer
Postat av: Teija

I love the stuff...I think I have Rusta-keychain, V. has gave it to me :) We got Etola in Finland, that sells also cleaning- and other stuff in pastel-shades, lovely. Ooh, bed for cat is lovely, my little princesses wants it too. Hah, I knew you get the point with socks :) So, pink ones for u?

Postat av: Lottisen

Ja de ha faktiskt en del användbara saker på Rusta... den där kistan va söt!

2007-01-22 @ 22:03:04
Postat av: Tina

Badrumsskåpet var supersött, man kan faktiskt bli förvånad ibland att man kan hitta så mycket på tex Rusta och ÖB. De verkar ha skärpt till sig lite tror jag. Ska göra en tur på Rusta jag med på onsdag är det meningen.

2007-01-23 @ 00:49:12
URL: http://tinitott.blogg.se
Postat av: Nina

Teija: Yepp, think he gave us one each the summer Rusta opend a store here in Borlänge. haha And you know i love pink!!! Maybe pink socks is to colorful for me though? What do you think?
Lotta och Tina: Visst hittar man faktiskt roliga saker där och det är ju så mycket billigare än på många ställen. :)

2007-01-23 @ 16:53:53
URL: http://ninus.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback