Swappomania

Jag har blivit swaptokig! Började förra året lite lugnt för att komma igång med pysslandet igen och nu är jag fast! Det är så roligt att klura ut vad jag ska göra under det temat som är fastställt och jag vill självklart att det jag gör ska passa mottagaren, så då klurar jag självklart ännu mera. Superskoj!
Det här är några av sakerna jag gjort för
swap-bot.com. Någon som vet om det finns ett bra swap-forum som håller sig inom europas gränser? Tipsa mig gärna, för det börjar bli tomt i plånboken, det är definitivt inte gratis att skicka saker runt om i världen.


image479



Uruselt kort, jag vet. Skulle behöva en ny kamera samt fotolektioner. *sss* De här är mina fairybottles, små flaskor gjorde i fé-tema. Vad man ska göra med dem? Inte en susning, men de var himla skoj att pyssla ihop.




image480



Tavla jag gjort till en tjej på Flickr favorite swappen. Den lilla muffinsen är gjord av självtorkande lera. Efter den här swappen har jag också blivit "cupcakeoman", inte äta, utan göra. haha





Teija 17 v

Happy birthday my lovely darling Teija! I hope you have a really nice 17 birthday! Or was it 32? ;)
Paljon onnea!!! Love you!


image478

Foto:
stock.xchng




Gott nytt år!

image477

Foto:
stock.xchang