As requested

Japp, här är lite bilder från kalaset igen då. Jag är så tacksam att jag har släkt och vänner som kom och firade med mig. Tack igen!

Lite presentbilder då kusin
Teija är så nyfiken. ;) Mycket gick i rosa, undrar om någon tror att det är min favoritfärg? *skrattar* I så fall tror de rätt! Det som finns i den lilla plastburken är en jordgubbsbadmössa från Lagerhaus...gissar på att ni önskade se mig med den på...men det kommer inte att hända.

Föresten, Teija har en Julkalender med ett pysseltips om dagen. På finska, men det finns ju bilder att inspireras av.

106826-229

Foton: privata


Kommentarer
Postat av: Teija

NIce presents, and nice crafting!I love that white pipo! Guess,I sleep almost whole day yesterday, so tired. Maybe still little sick or something. Today not so tired but little anyway.

Postat av: Teija

NIce presents, and nice crafting!I love that white pipo! Guess,I sleep almost whole day yesterday, so tired. Maybe still little sick or something. Today not so tired but little anyway.

2006-12-07 @ 11:55:59
URL: http://www.roopeliini.vuodatus.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback