Pyssel och stress


Den här veckan har jag knappt varit ute på internet, jättetrist, för jag saknar att läsa era bloggar och att blogga själv också förstås. *ler* Men jag har sådan julstress att jag inte kan koncentrera mig på att läsa en tidning ens, ännu mindre att sitta still framför datorn. Längtar till julen och samtidigt megastressar över julklappar och allt som hör till. Du känner kanske igen dig? :)
Jag har även hunnit köra halkbana den här veckan. Nu känns det att körkortet närmar sig.

Pysselkväll har vi självklart haft, även om julen står vid dörren. Petra och Chrille gjorde ett jättesött pepparkakshus, däremot lyckades inte jag ta någon bra bild på den. Moster Aira och jag gjorde julkort, etiketter och slog in julklappar. Mysigt!

Jo just det, jag har även satt i löshår på Moster också, i två omgångar, nu borde det vara tillräckligt tjockt. Hoppas det håller! :)

Hur hanterar föresten du julstressen? Lika galen och uppstressad som jag? Eller tar du det lungt och coolt som Moster Aira?



106826-270

Några av mina julkort till julklapparna

106826-271

Lite julklappsetiketter. Och nej, det är inte frystejp. ;)

106826-269

 
Moster Airas paket med hemmagjord etikett.


106826-272

Lilla huset


106826-268

Foton: privata




Kommentarer
Postat av: moster

....vad långt mitt hår blev...

2006-12-22 @ 21:42:24
Postat av: kusin Pia

vad fint håret blev...mitt skulle ha varit lika bra ifall jag hade haft längre hår själv...fina juletiketter också! DU e DUKTIG Nina!!! God jul! Kram:kusin Pia

2006-12-22 @ 22:45:07
Postat av: Gunilla

Vad pysslig du har varit!
Ha en bra jul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback