Folkrace i Amsberg

Eftersom det här är min alldeles egna blogg så tänker jag skriva lite om andra saker än pyssel och inredning idag. :) För igår gjorde jag nåt ganska spännande! Eller inte jag, men de andra. *skrattar* Vi var ute på Folkracebanan i Amsberg och körde. En aktivitet som är sprillans ny för mig och som jag kommit i kontakt med tack vare Petra och Jonas som syns på bilderna här nere. Vi verkar vara förföljda av gråväder när vi är där ute, förra vintern frös vi fötterna av oss och igår var det snöslaskigt regn. Men hur trevligt som helst!
Jonas kom tvåa, vilket både jag och flickvännen Petra är mycket stolta över. :) Grattis! Petra och jag var bra sugna på att prova själv, men i alla fall jag väntar tills det är lite torrare på banan. Och kanske när det är mindre publik. ;)

106826-165

Foto: privat

Kommentarer
Postat av: Anonym

oki...it seems that it was cold or noisy ? :D

2006-11-12 @ 21:22:08
Postat av: Lotta

Folkrace är kul =O)

2006-11-13 @ 15:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback