Inget särskilt

Kl.1800

Idag har det varit en typisk stressdag. Städat, sökt jobb och varit på körskolan och övningskört lite. Det gick bra för omväxlingsskull så det var ju kanon. Cyklade förbi Lottisen och Mackan och tog en paus på trappan, trevligt! :)
Nu ska jag bara slappa, är så trött!

20.30

Inte kunde väl jag slappa heller. Låg på sängen och läste en stund ,men fick ett totalryck och cyklade till mamma och hämtade sytråd som matchar det rosa tyget. Tack och bock! Kunde också skriva in i viktdagboken att jag cyklat lite mer och nu har jag massor att äta ikapp...sen middag idag. Attans också!

Kommentarer
Postat av: Lotta

De va skönt o trevligt me en paus i läxläsningen =O)

2006-09-13 @ 18:37:28
Postat av: Teija

I read everything but no time to write anything, hate work ! More on Saturday....miss you!!!

2006-09-14 @ 10:19:34
Postat av: Jan

Vilken fin, trevlig och pysslig sida du hade då. Du är så otroligt kreativ. Jag är mest bara inaktiv när jag inte är på jobbet. Idag jobbar jag dubbelt. Från ICA direkt till hotellet. (_!_)

Tur att det finns Internet. :)

2006-09-15 @ 18:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback