Loppisgalen

Tror jag blivit tokig på senaste tiden. Var på Emmaus, Ta tillvara och Sussies skattkista igår med Lotta. Vi cyklade dit tidigt på morgonen och jag shoppade skor och lite smått och gott till tavlorna som jag gör.
Skoj!

Idag så tog jag bussen till Pärlan i Gustafs, för jag har fortfarande inte hittat 80-tals pjucksen jag är ute efter. Stövletter i peterpanmodell med klack, jag vill ha vintage och inte nytt. Sedan vill jag gärna ha ett par röda stövlar också, om jag får drömma menar jag.
I alla fall så åkte jag buss ensam dit, gick ju bra. Ingen jag känner var ledig idag, alla verkar jobba, gå på kurs och tvätta. ;) Nåväl, hittade en hel massa skojsiga saker där också. Bilder kommer senare.


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh ja vill oxå me till Gustafs o fynda =O) nästa gång får du sällskap på bussen =O)

2006-09-27 @ 21:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback