Mysdag

En kompis är i Borlänge för att ta körkort, så vi var några stycken som träffades på stan och åt på en grekisk restaurang. Första besöket för mig och maten var helt ok. Vi flummade runt lite i stan och jag småshoppade lite, har inte hunnit fota än. Fikade lite och så hem och pyssla. Eller, så var tanken i alla fall. Jag fastnade förstås här framför datorn istället och surfade runt för inspiration, och missade nästan hela Gilmore girls, sur!

Nu har jag i alla fall kommit igång med lite av materialet jag köpte på Panduro i lördags. :) Små deepedgeramar, träsiluetter i form av kronor och guldfärgade metallringar.



106826-34


Kommentarer
Postat av: Teija

Gilmore girls, I watch it too sometimes :) Well, we got something to do here when you come :) I got a flu, not nice. And like million things to do at home, of course.M.Y. !!!!

2006-09-06 @ 14:54:31
Postat av: Lotta

Jag önska ja kunde vara lika pysslig som du så ja oxå får lika mysigt hemma!

2006-09-12 @ 19:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback