Oh ljuva inspiration

Idag har jag toksurfat mest hela dagen. Jo, jag har sytt, motionerat på cykeln och varit hos föräldrarna också, men annars så har jag som sagt SURFAT så fort jag kommit åt.
Anledning, jo, jag har hittat några sidor som är helt underbara. Titta själv så får du se!

Underbara
halsband
Det mesta finns här, kolla in inspirationssidorna.
Vilka vackra collage.
Blandad papperskonst och illustrationer.
Du har väl inte missat webbens coolaste gris?

Sedan har två av mina vänner också startat bloggar, inte helt klara, men jag kan inte hålla mig, gå och hälsa på hos Maya och Lotta!

Och om du vill se fler bilder från mig, kika in på min sida hos Flickr.

Trevlig helg på dig!


Kommentarer
Postat av: Teija

Hello! I loved the links again and visited also other pictures, bedroom looks lovely! Nice shopping also, I will keep an eye for "roseballs" for you.Tomi comes tomorrow, today too tired, so I think I pain the pieces ready. I couldnt open Lotta's blog :( from your link. Have a nice party today, win all competitions ! Four weeks and you are here :)

2006-09-16 @ 09:19:19
Postat av: Teija

What!!! I wrote a comment but now cant find it, it shows nothing! So here it is again :) Lovely links, and lovely photos, I loved bedroom specially. I will keep eyes open for roseballs :)Tomi comes tomorrow, so I can paint today, lovely...Have fun today and WIN all games...Four weeks and you are here :)

2006-09-16 @ 09:24:33
Postat av: Ulla

Thank you so much for linking to my sight! You have lots of inspiration and wonderful work on your blog! Happy to be part of it!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback