Röstat

Igår var jag på fest ute på landet, Amsberg för att vara exakt. Hur kul som helst.
Det började kl 15.00 och då delades vi upp i team och fick uppgifter att utföra. Vårat lag blev Underhållningsgruppen, med andra ord var vi ansvariga för underhållning och planering av den.
Hur skoj som helst! Vi frågade runt bland de andra gästerna om deras talanger, hittade på saker där vi kunde involvera dem och sammanställde ett program. Skoj!
Maten var god, utsmyckningen kanon och aktiviteterna roliga. Och självklart, de andra gästerna var toppen! En lyckad kväll med andra ord. Tog faktiskt med mig kameran, men tog inte ett enda kort. Däremot gjorde Micke som hade festen det, så förhoppningsvis får jag lite kort senare.

Idag har jag varit lite bakis, lagat mat, slötittat på
V för Vendetta och varit och röstat.

Inga åsikter om filmen ännu då jag inte sett klart den och inte om valet heller då det inte är avgjort ännu.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Självklart att du hade kul på festen, de va väl du som gjorde den kul ;O)

2006-09-18 @ 08:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback