Stora vedhuggardagen

Jajjemän, idag har jag varit utomhus större delen av dagen. Puha! Men det började med att mamma och jag var ute och övningskörde, till Rosa Huset! Mamma var supersnäll och köpte ett rosa tyg till mig i mjukismaterial. Lite som plysh, fast ändå inte. I alla fall så ska det bli en mysdress med jacka i omlottmodell. Och jo, det är jag som ska försöka sy den. Bra övning, för sedan har jag planer på att sy en kavaj med korta puffärmar.

Sedan så åkte jag och pappa iväg och hämtade ved, ett helt släp med träplankor som skulle kapas och staplas. Gissa vem som fick stapla! *s* Bra träning var det i alla fall, så jag avslutade kvällen med en ask Lejongodis. :)

Dear cousin: Good that you liked the pictures, come over here and see it live aswell! :) Cant wait until friday or whenever, finally you can get msn and we can talk all the time! Love you!

sågen

pappa sågar




Kommentarer
Postat av: Lotta

Frisk luft,träning och umgås me familjen på en och samma gång, de är inte fy skam de inte...

2006-09-12 @ 22:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback