Sytt

Äntligen är jag klar med den rosa mysdressen! Den blev inte sådär jättebra, men jag tänkte knäppa en bild ändå. Dock inte idag, för jag har varit lite upptagen med annat pyssel. :) Nu har jag börjat och är snart klar med en rutig tunika. Lite "lilla huset på prärien"-stil på den.

En sån
här borde jag kanske bygga mig, så kan jag och tunikan leka Macahan också. Den var himlans läcker tycker jag och resten av bloggen är också helt toppen!

Så angående gårdagens film: V för Vendetta motsvarade inte mina förväntningar. Kanske hade jag fått fel intryck men när det var en film av personerna bakom Matrix-triologin så hade jag satt ribban högt. Den var sevärd, men en aning tråkig. Inte mycket aktion där inte.

Valet: Jag säger bara HJÄLP! Jag är inte blå och tror att en mandatperiod räcker för att många fler ska upptäcka att de inte heller trivs med den inriktningen.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh nu väntar ja me spänning på bilden av den rosa mysdressen =O)

2006-09-19 @ 12:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback