Viktprat

Min kära mysMaya frågade mig ikväll om jag kunde tänka mig att vara med och skriva på en viktblogg. Hmm...tänkte jag först, då jag tycker att matprat är bland det tråkigaste som finns. Jag blir otroligt stressad av att jämföra mig med andra och blir faktiskt inte mer motiverad av det, snarare tvärtom.
Tänkte i alla fall prova det nu, då det är ett kul koncept. Vi har tänkt att redovisa våra små och större framsteg, tipsa om recept och försöka inspirera oss och även andra.

Sugen på att hälsa på oss, här finns vi.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ska kika in hos er där ja =O)

2006-09-28 @ 08:08:55
Postat av: Teija

I visited ! Nice idea... Lovely tavlor! Wich one is mine? :) I slept too much, woke up 6.55 and work starts at 7 !!! I was there 7.10 and luckily boss had not arrived yet :)Huh !!!!

2006-09-28 @ 16:16:22
Postat av: Teija

That link you gave to me in comments , typepad something, didnt work :( Hands hurt cause of all knitting, I am already scared of x-mas :) Miss you, like always!

2006-10-02 @ 16:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback