Alla hjärtans dag

Bättre sent än aldrig heter det ju, och i det här fallet hoppas jag att det är så. För jag vill så gärna tacka er alla som läst och kommenterat i min blogg. Tack tack tack! Det är fantastiskt roligt att läsa bloggar och se hur ni andra tänker och vad ni pysslar med. Otroligt inspirerande! :)


106826-380


Medans ni får ett cyberhjärta av mig, så fick jag lite godis i brevlådan. Lyckliga jag! Att vara singel under helgerna är ju som bekant ganska trist, då är det härligt att ha vänner som
Teija.
Hon skickade ett brev med kort och choklad. Mums! Jag hade bestämt att spara den till helgen, men det gick ju inte såklart. *fnissar* Thanx, you know i love you! :)
Teijas syster Tiina skickade även hon med en present, det är mössan ni kan se här nedanför. Vet inte riktigt vad hon kan mena med den? ;) Tydligen är man aldrig för gammal att bli bortskämd... Teija fick faktiskt en som det står "pappas flicka" på, så jag är kanske inte ensam?


106826-379




Kommentarer
Postat av: Lottisen

haha pappa betalar den gilla jag haha! ja vill oxå haha!

Postat av: Teija

I have t-shirt, no mössa :) Love you too :)

2007-02-16 @ 14:17:39
URL: http://www.roopeliini.vuodatus.net
Postat av: Denise

Tack själv, det är alltid roligt att kolla din blogg, och lika roligt att få oväntat besök på min. Kram på dig!

2007-02-18 @ 20:38:35
URL: http://swedish-chick.livejournal.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback