Nyshoppat

I och med att båda mina lägenheter är totalröriga, så blir bilderna därefter. Inga roliga bilder tyvärr, men jag ville i alla fall visa vad jag köpt den här veckan. Ja, jag vet att jag inte fotat klart de förra loppisfynden heller, attans vad jag har att göra. :) Men det är ju så roligt att äntligen kunna köra till loppisar när jag vill, så jag har verkligen passat på den här veckan. Sedan är det ju som sagt (förlåt för tjatet) mycket med lägenheten. Men jag lovar, jag ska verkligen försöka ta lite bilder den här veckan. Hoppas ni inte tröttnar ur alldeles på mig bara.



106826-359

Pytteliten silverbricka för ljus.

106826-355

Hattask i svart. Remmen har tyvärr gått av, men den var så söt att jag inte kunde låta bli. Härligt att ha lite mörkare detaljer i min ljusa lägenhet.

106826-356

Uppläggningsfat i vitt med vågiga kanter. Den är inte stämplad, men den är söt ändå. :)

106826-357

Åhlens har så himla gulliga presentpapper nu till Alla hjärtans dag. Kunde inte låta bli att köpa till min pappers- och tapetsamling. Stod och valde mellan rosa och rött, ni ser ju vilket som vann. *fnissar*

106826-360

Det här är inget jag köpt själv, utan det är en grattis-till-körkortet-present från Lilla Anna. Gissa om jag blev glad! Tack söta du! För er som inte vet så är det ett klippdocke-kit med magnet. Blir perfekt på kylskåpet i nya köket.








Kommentarer
Postat av: Lottisen

Här tröttnas de då inte o ja tycker inte de är tjat alls, de är bara roligt! kul med fynd tycker jag =O)

Postat av: Teija

Nice shopping, again. Guess, I bought same catmagnet-set to Anni, it was so funny I think. You got nice friends! :)

2007-02-09 @ 10:14:10
URL: http://www.roopeliini.vuodatus.net
Postat av: Denise

Fina saker.., jag gillar hatt asken - du kan kanske fästa remmen igen så att det inte syns - med limpistol kanske? Eller det är kanske synd. Tja, fin är den hur som helst! :)

2007-02-09 @ 13:38:45
URL: http://swedish-chick.livejournal.com/
Postat av: TiniTott

Jättefina fynd =) Vi står allt ut med att vänta på bilderna, är nyfikna bara =) Trevlig helg!

2007-02-09 @ 19:03:56
URL: http://tinitott.blogg.se
Postat av: Fröken Kattfot

Först av allt....Grattis till körkortet! Å va kul :-)
Fin hattask du hittat, klart man måste slå till när man hittar en sån!

2007-02-09 @ 21:29:09
URL: http://frokenkattfot.blogspot.com
Postat av: Nina

Lotta: Va bra! Du måste följa med någon dag nu när jag kan köra oss. Så slipper vi cykla menar jag. :)
Teija: Ohh...well i already knew we had same taste. haha And yepp, i have such nice friends. :)
Denise: Limpistol var en bra idé, det har stört mig lite att den är lös nämligen. *ler*
TiniTott: Va bra! För jag skäms så otroligt att jag inte tagit bilderna ännu. *ler* Hoppas du också får en riktigt trevlig helg!
Fröken Kattfot: Tack! Det är så härligt! :) Det är ju klart jag inte kunde lämna kvar den på hyllan. *skrattar* Trasig eller inte, den fick följa med hem.

2007-02-10 @ 11:20:39
URL: http://ninus.webblogg.se
Postat av: Anna

Fina fynd! Och vilken bra idé att ha en tallrikshylla till skor, så man får bort dem från golvet. :) GRATTIS till körkortet, så himla kul!

2007-02-10 @ 17:22:08
URL: http://lovethecountry.blogspot.com
Postat av: Nina

Anna: Tack, jag är så glad att kunna köra bil själv. :) Och tallrikshyllan som skohylla hittade jag för ett tag sedan på nätet...men jag har självklart inte spart sidan. Nåja...snyggt var det i alla fall och praktiskt. :)

2007-02-12 @ 22:40:28
URL: http://ninus.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback