Årets första inlägg

Då var det dax för årets första inlägg. Tyvärr har jag inga pysselbilder att visa upp, då dockhuset tar min största tid. Nu är tapeterna nästan klara, nu väntar golv och lister. Då kommer det första kortet.

Nyårsaftonskvällen gick som på räls. Vi hade underbart skoj och åt massor med god mat. Det var knytkalas, så till varmrätt fick vi många olika rätter, bland annat paj som jag föråt mig på. En tjej hade gjort ett mumisigt bröd som var så himlans gott. Jag fick det superenkla receptet och när jag bakat det själv så kommer det även upp här.

Under kvällen så åt vi som sagt, MASSOR, vi drack lite också och lekte och tävlade. Jag vann ingenting. *skrattar* Nu var det ju musiktävlingar, vilket inte hör till mina största kunskaper eller talanger. Men det var självklart lika roligt för det! :)

När klockan slog tolv gick vi alla ut för att titta på fyrverkerierna runt stan, vi smällde varken raketer eller smällare, vi är ju djurägare. Däremot så drack vi självklart champange och firade med de största tomtebloss jag någonsin sett.

Hellyckad kväll med andra ord. Jag tog inte så mycket kort under kvällen, hade tydligen fullt upp med att roa mig. Petra och Jonas fastnade i alla fall på bild, och så måste jag väl lägga ut mig själv också, även om mitt fina nyårsglitter inte syns. ;)


106826-286


106826-287




I år har jag inte heller några nyårslöften, utan önskningar. Däremot har jag börjat att gå till gymmet igen, tror jag. *skrattar* Var där för första gången imorse. Håll tummarna att jag inte ger upp! Sitter här med träningsvärk redan, men antar att min kropp fick en chock när jag inte varit på gymmet sedan i sommras.

Så god fortsättning på er alla och hoppas att alla era önskningar och drömmar slår in!


Om du är intresserad av miniatyrer, kika in på de här sidorna. De är helt galet söta!

Miniatyrforumet
TreeFeather

Kommentarer
Postat av: Teija

Finally :) Sounds like nice party and yes, you are Martha Steward !:)Ou,you got a lot of baking to do when you come here, scones and bread, I cant wait...

Postat av: Linda

Det var mig en pysslig sida du hade! :-) Tack för den jättefina nyårspresenten och det var jättetrevligt att du/ni kom!!

2007-01-04 @ 15:09:55
URL: http://www.e-music.se
Postat av: Lottisen

Håller tummarna för dig o gymet jag då =O) Kör på förra årets nyårslöfte, inge godis, snabbmat o de som måste va så hemskt snuskigt gott!!

2007-01-05 @ 15:30:32
Postat av: Teija

What can I say, miss you a lot !!! :)

2007-01-06 @ 03:18:26
URL: http://www.roopeliini.vuodatus.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback