Frånvarande

Hejsan hoppsan!

Jag har varit lite frånvarande de senaste dagarna då jag har haft fullt upp i verkliga livet och kände att en bloggpaus var det jag behövde.

Ni som känner mig vet ju att jag är fobiskt rädd för tandläkarbesök och den här veckan har jag varit där två gånger. Jo, det räckte för att jag skulle känna mig totalt stressad den här veckan.

Men det gick riktigt bra och som belöning köpte jag några tidningar,
Kreative kvinnor, som mamma tipsat om.
Det finns verkligen allt i den tidningen: mönster till kläder för både mindre och större tjejer, inredningsinspiration och massor med pyssel och intressanta repotage. Jag rekommenderar den verkligen!

Jag har även blivit med bostadsrätt och nu är packningen i full gång. Det har även kommit många på besök för att titta på hyresrätten som jag bor i nu, så det känns lite som om jag hade öppet hus. ;)

Stora körkortsdagen närmar sig och nu övningskör jag så fort någon hinner ta mig med ut. Ska även iväg om en timme, så här är det intensivt med körning. :)

Självklart har jag hunnit med att gå på loppis också. I torsdags var jag på Emmaus och Ta till vara och hittade så mycket roliga saker att jag är rädd för att mina hjälpare inför flytten kommer att gå i strejk. Bilder kommer självklart, ska försöka ta lite i eftermiddag.

Det var lite av händelserna i veckan. Hoppas ni får en lugn och trevlig helg och tittar in senare då jag hunnit lägga ut lite bilder.




Kommentarer
Postat av: Lottisen

Åh din stackare som vart till tandläkarn... kommer att kika in här senare så klart =O) vill ju se dina fynd... vi fynda idag på Emmaus, Mackan o Jag men de vet du ju redan =O)

Nu ska ja kika in på länken du skrivit...

Postat av: Nina

Lottisen: Ja, jag hörde det. Jag är så imponerad av Mackans hjärta. :)Han är verkligen en pärla.

2007-01-27 @ 16:36:27
URL: http://ninus.webblogg.se
Postat av: Teija

Love new magazines, of this one I have never heard. Well, I am also waiting loppis-fynd-pics :)

2007-01-27 @ 19:45:16
URL: http://www.roopeliini.vuodatus.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback