Presenter

Tidigare i veckan fick jag presenter!!! Hurray, jag älskar att få roliga spännade paket i posten. Vem gör inte det? Min Teija skickade blandade saker hon har gjort och jag älskar precis allting.
I paketet hittade jag: cernitknappar i min favoritfärg rosa, en rosa brosch, en musbrosch, bokmärke, klubbor, påsgodis till Pipen och inte minst den jättefina virkade kronan.
Det är tänkt att jag ska stärka den själv, jag har bara inte klurat ut hur än. Men så fort jag gjort det kommer det upp en bild här.

Kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos! Love you!



106826-345


106826-346


Foton: privata

Kommentarer
Postat av: Teija

Ole hyvä ;) Love you too !

2007-01-27 @ 21:02:47
Postat av: Lottisen

Du måste ha vart snäll du som fått presenter haha ;O)

Postat av: Denise

Vilken vacker krona!

2007-01-28 @ 12:59:17
URL: http://swedish-chick.livejournal.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback