Pysseltips

Hos Home and Garden television finns det massor med skoj tips och ideér för oss pysselsugna. Du hittar även några videosnuttar med visuella instruktioner, kan vara bra att ha tillhands ibland.
Min senaste favorit hos dem är den här klädhängaren av dörrknoppar. Jag har tidigare tänkt att göra en klädhängare eller smyckeshängare av gamla trådrullar, så jag tror att jag ska göra båda två till min nya lägenhet.
Är du som jag en "lumpsamlare", ja då är den här sidan något för dig.



106826-292

Foto: hgtv.com


106826-293

Foto: privat




Kommentarer
Postat av: Teija

Nice idea that "klädhängaren av dörrknoppar". I love "posliini" knoppar in Indiska, but never got an idea where to use them, cause I got not so many places here to use them. But now I got it :) I love trådrullar, lovely colours.

Postat av: Lottisen

Fräsigt de där me dörrknopparna =O)ja du ser va trådrullar kan komma till användning även utan tråd...

2007-01-15 @ 22:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback