Snö och kallt

106826-319


Även om jag inte ens är en amatörfotograf, för jag tar nästan aldrig bilder, så blev jag inspirerad att prova då jag kikade in hos
Tina och såg hennes bilder från skogspromenaden med hennes gulliga hund.

Självklart skulle jag komma på den idéen under den kallaste dagen på länge, men skam den som ger sig. Så jag packade på mig långkalsonger, mammas varmaste vinterskor och min stickade sjal som Teija gjort till mig. Måste ju säga att det fortfarande bet i ansiktet av kylan, men jag hade bestämt mig för att ta lite vinterfotografier, alltså stannade jag ute tills det var klart. :)

Jag har lite överpompöst döpt min fotoserie till "Spår i Snön". *fnissar* Tycker ju att mitt första försök var värt ett eget namn.



106826-320

Skoterspår i backe

106826-321

Spår av lek

106826-324

Äppelskruttsspår

106826-322
Spår av fordon

106826-328
Hundspår



Foton: privata





Kommentarer
Postat av: Lottisen

Men Nina vilka fina vinterbilder... men du ja vill påminna dig om en sak: Ät inte gul snö ;O)

2007-01-23 @ 16:38:51
Postat av: Tina

Det var riktigt fina bilder =) Hoppas du fick mersmak så vi får se lite mer.

Postat av: Teija

Being paparazzi runs in the family :) Lovely blue photos, dog's pii gives a little scent of reality :)

2007-01-24 @ 01:38:14
URL: http://www.roopeliini.vuodatus.net
Postat av: Nina

Lottisen: Precis vad jag tänkte på. *fnissar* Snö var så gott när man var liten. :)
Tina: Tack för inspirationen, det kan hända det blir några fler i framtiden. :)
Teija: Jepp, like father like daughter, right!?

2007-01-24 @ 12:21:27
URL: http://ninus.webblogg.se
Postat av: Denise

Mästerfotografens första serie. Jättefina bilder, med en mycket passande titel. Gillade speciellt äppelskruttspår. Låter som Skruttens vinterlek? :)

2007-01-28 @ 13:09:28
URL: http://swedish-chick.livejournal.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback